07.08.2024
Рішення №107 дп-24
Про накладення дисциплінарного стягнення на начальника відділу організації процесуального керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні злочинів проти життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської області Самойленка О.С.
кваліфікаційно-дисциплінарна комісія прокурорів
№107 дп-24
07 серпня 2024
Київ
Про накладення дисциплінарного стягнення на начальника відділу організації процесуального керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні злочинів проти життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської області Самойленка О.С.
Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія
прокурорів (далі – Комісія), у складі: головуючого Гнатіва А.Я., членів – Житного О.О.,
Захарової О.С., Поліщука В.В., Отвіновського П.Л.,
Стуконога О.І., Томак М.В., Цуркана М.І., Юзькова О.В., розглянувши
висновок про наявність дисциплінарного проступку у діях начальника відділу організації
процесуального керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні
злочинів проти життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному
провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської
області Самойленка О.С. у дисциплінарному провадженні № 07/3/2-495дс-68дп-24,
ВСТАНОВИЛА :
1. Відомості про прокурора, стосовно якого здійснюється дисциплінарне
провадження
Самойленко
Олександр Сергійович в органах прокуратури
працює з 2007 року.
На підставі наказу керівника
Одеської обласної прокуратури від 01 грудня 2023 року № 1912к
Самойленка О.С. звільнено з посади начальника відділу організації
процесуального керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні
злочинів проти життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному
провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської
області та органів прокуратури на підставі рішення кадрової комісії про
неуспішне проходження атестації (підпункту 2 пункту 19 розділу ІІ
Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
першочергових змін із реформи органів прокуратури» з 04 грудня
2023 року.
На підставі рішення Окружного
адміністративного суду від 13 березня 2024 року у справі
№ 420/36391/23 наказом керівника Одеської обласної прокуратури від
28 березня 2024 року № 498к скасовано попередній наказ від
01 грудня 2023 року № 1912к та Самойленка О.С. поновлено на
посаді начальника відділу організації процесуального керівництва та нагляду за
додержанням законів при розслідуванні злочинів проти життя управління нагляду
за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації
правоохоронної діяльності прокуратури Одеської області та в органах прокуратури
з 05 грудня 2023 року.
Присягу працівника
прокуратури
Самойленко О.С. склав 31 січня 2011 року, із положеннями
Кодексу професійної етики та поведінки прокурорів ознайомлений 06 вересня
2017 року. Характеризується позитивно. Дисциплінарних стягнень не має.
2. Відомості щодо етапів дисциплінарного провадження
До Комісії 18 червня
2024 року надійшла дисциплінарна скарга виконувача обов’язків керівника
Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора Дзюби І.І. про вчинення
дисциплінарного проступку прокурором Самойленком О.С.
Автоматизованою системою скаргу цього ж дня
розподілено члену Комісії Стуконогу О.І., яким 20 червня
2024 року прийнято рішення про відкриття дисциплінарного провадження
№ 07/3/2-495дс-68дп-24, а 24 липня 2024 року складено висновок
про наявність дисциплінарного проступку прокурора Самойленка О.С.
Скаржника та прокурора Самойленка О.С. своєчасно та належним чином
повідомлено про час і місце проведення засідання Комісії.
Від скаржника участь у засіданні Комісії взяв
Жилка В.П. Прокурор Самойленко О.С. на засідання Комісії не
з’явився, письмово
повідомив про згоду на розгляд висновку за його відсутності, надав письмові пояснення.
За таких умов Комісією,
ураховуючи вимоги пункту 1 частини третьої статті 47 Закону України
«Про прокуратуру» від 14 жовтня 2014 року № 1697- VII
(далі – Закон № 1697-VII), прийнято
рішення про розгляд висновку за відсутності прокурора Самойленка О.С.
3. Зміст дисциплінарної скарги
Прокурор Самойленко О.С. згідно
з вимогами частини п’ятої статті 19 Закону № 1697-VII зобов’язаний
щорічно проходити таємну перевірку доброчесності та особисто подавати
Декларацію доброчесності прокурора (далі – декларація доброчесності) за
встановленими формою та правилами.
Самойленко О.С. 04 квітня
2024 року заповнив, підписав особистим електронним підписом та подав
декларацію доброчесності за період з 01 січня 2023 року до
04 квітня 2024 року, у якій за встановленою формою ним підтверджено
щодо власної доброчесності.
Скаржник вважав, що
Самойленко О.С. вніс недостовірні відомості у твердження № 3
декларації доброчесності (Мною виконано всі вимоги щодо фінансового контролю,
визначені Законом України «Про запобігання корупції», у тому числі у
встановлені законодавством строки подано декларацію особи, уповноваженої на
виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в якій зазначено
достовірні відомості), скільки він несвоєчасно (04 січня 2024 року)
подав декларацію особи, уповноваженої
на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, (далі – декларація
особи), яку повинен був подати до 03 січня 2024 року.
На думку скаржника, прокурор Самойленко О.С. порушив Порядок проведення таємної перевірки доброчесності прокурорів,
затверджений наказом Генерального прокурора від 29 грудня 2022 року
№ 293 (далі – Порядок № 293).
Факт внесення прокурором Самойленком О.С.
недостовірних відомостей до декларації доброчесності підтверджено висновком
службового розслідування, затвердженим керівником Одеської обласної прокуратури
21 травня 2024 року.
За результатами перевірки
доброчесності Генеральною інспекцією Офісу Генерального прокурора складено
довідку про те, що прокурор Самойленко О.С. не пройшов таємну перевірку
доброчесності і його доброчесність не підтверджено.
За таких обставин скаржник вважав, що в діях прокурора Самойленка О.С. вбачаються ознаки дисциплінарного проступку, передбаченого пунктом 5
частини першої статті 43 Закону № 1697-VII – вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у
його об’єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності
органів прокуратури.
4. Обставини, встановлені під час здійснення дисциплінарного
провадження
Заслухавши доповідача – члена Комісії
Стуконога О.І., який, зокрема, зачитав надані на засідання Комісії
пояснення Самойленка О.О., Жилку В.П.,
вивчивши
висновок, дослідивши інші матеріали дисциплінарного провадження, Комісією встановлено
таке.
На підставі наказу керівника
Одеської обласної прокуратури від 01 грудня 2023 року № 1912к
Самойленка О.С. звільнено з посади начальника відділу організації
процесуального керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні
злочинів проти життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному
провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської
області та органів прокуратури на підставі рішення кадрової комісії про
неуспішне проходження атестації (підпункту 2 пункту 19 розділу ІІ
Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
першочергових змін із реформи органів прокуратури» з 04 грудня
2023 року).
При звільненні Самойленко О.С.
04 грудня 2023 року письмово ознайомився з пам’яткою про виконання
вимог статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII (далі – Закон
№ 1700-VII), згідно з частиною другої якої,
після звільнення він протягом
30 календарних днів з дня припинення відповідної діяльності зобов’язаний подати
декларацію особи за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, тобто, до 03 січня 2024 року.
Прокурор Самойленко О.С.
подав декларацію особи 04 січня 2024 року.
У зв’язку з несвоєчасним поданням
Самойленком О.С. декларації особи,
Одеською обласною прокуратурою 10 січня 2024 року за № 07-45вих-24
направлено до Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК)
повідомлення про факт несвоєчасного подання такої декларації.
Рішенням Окружного адміністративного
суду від 13 березня 2024 року у справі № 420/36391/23 задоволено
позовну заяву Самойленка О.С., визнано протиправними та скасовано рішення
шістнадцятої кадрової комісії з атестації прокурорів регіональних прокуратур та
наказ Одеської обласної прокуратури від 01 грудня 2023 року № 1912к
про його звільнення з посади начальника відділу організації процесуального
керівництва та нагляду за додержанням законів при розслідуванні злочинів проти
життя управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та
координації правоохоронної діяльності прокуратури Одеської області та з органів
прокуратури.
На підставі зазначеного рішення суду
наказом керівника Одеської обласної прокуратури від 28 березня
2024 року № 498к скасовано попередній наказ від 01 грудня
2023 року № 1912к та поновлено Самойленка О.С. на посаді
начальника відділу організації процесуального керівництва та нагляду за
додержанням законів при розслідуванні злочинів проти життя управління нагляду
за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації
правоохоронної діяльності прокуратури Одеської області та в органах прокуратури
з 05 грудня 2023 року.
Самойленко О.С. 04 квітня
2024 року заповнив, підписав особистим електронним підписом та подав
декларацію доброчесності за період з 01 січня 2023 року до
04 квітня 2024 року, в якій за встановленою формою ним підтверджено
свою доброчесність.
Зокрема, Самойленко О.С.
відповів ствердно на запропоноване твердження пункту № 3 декларації
доброчесності (Мною
виконано всі вимоги щодо фінансового контролю, визначені Законом України «Про
запобігання корупції», у тому числі у встановлені законодавством строки подано
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, в якій зазначено достовірні відомості).
За результатами перевірки
доброчесності Генеральною інспекцією Офісу Генерального прокурора складено
довідку про те, що прокурор Самойленко О.С. не пройшов таємну перевірку
доброчесності і його доброчесність не підтверджено.
5. Пояснення
прокурора
Під час перевірки Самойленку О.С.
запропоновано надати пояснення щодо обставин, викладених у дисциплінарній
скарзі. Однак правом надання пояснень під час перевірки він не скористався.
У поясненнях,
наданих під час проведення службового розслідування 24 квітня
2024 року та на засідання Комісії від 05 серпня 2024 року, Самойленко О.С.
підтвердив обставини, викладені у дисциплінарній скарзі, однак вважав, що
декларацію особи після звільнення він подав своєчасно, а тому порушень
законодавства при поданні декларації особи та декларації доброчесності ним не
допущено.
6. Стислий
виклад матеріалів службового розслідування
Відповідно до висновку службового
розслідування, затвердженого керівником Одеської обласної прокуратури
21 травня 2024 року, інформація щодо недостовірності тверджень,
поданих прокурором Самойленком О.С. у декларації доброчесності за період з
01 січня 2023 року до 04 Квітня 2024 року, підтвердилася.
7. Правові джерела, що підлягають застосуванню, та мотиви ухваленого
рішення
Відповідно до вимог статті 19 Конституції України органи державної
влади та їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною четвертою статті 19 Закону № 1697-VII прокурор
зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України.
Правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції
в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних
механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень визначено
Законом № 1700-VII. Згідно з підпунктом «е» пункту 1 частини першої статті 3
цього Закону суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону, є, зокрема,
посадові та службові особи органів прокуратури.
Частинами першою, четвертою статті 4 Закону № 1700-VII встановлено,
що центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який
забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику, є НАЗК.
Відповідно до вимог частини другої статті 45 № 1700-VII, яка
регламентує подання
декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, особи, зазначені у пункті 1, підпунктах «а», «в»-«г»
пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність,
пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, протягом
30 календарних днів з дня припинення відповідної діяльності подають декларацію
особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,
за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Особи,
які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого
самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах «а», «в»-«г» пункту
2 частини першої статті 3, зобов’язані до 1 квітня наступного року після року
припинення діяльності подати в установленому частиною першою цієї статті
порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або
місцевого самоврядування, за минулий рік.
Статтею 51-2 Закону України № 1700-VIІ встановлено, що державні органи,
органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, а
також юридичні особи публічного права зобов’язані перевіряти факт подання
суб’єктами декларування, які в них працюють (працювали або входять чи входили
до складу утвореної в органі конкурсної комісії, до складу Громадської ради
доброчесності), відповідно до цього Закону декларацій та повідомляти НАЗК про
випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним
порядку.
Згідно з
пунктом 6 Порядку перевірки факту подання суб’єктами
декларування декларацій відповідно до Закону «Про запобігання корупції» та
повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких
декларацій, затвердженого наказом НАЗК від
20 серпня 2021 року № 539/21, у випадку
встановлення факту неподання чи несвоєчасного подання декларацій суб’єктами
декларування згідно з вимогами Закону відповідальний підрозділ (особа)
відповідного органу повідомляє про це НАЗК упродовж 3 робочих днів з дня
виявлення такого факту.
Відповідно до пункту 15 частини першої статті 11 Закону
№ 1700-VII НАЗК надає роз’яснення, методичну та консультаційну допомогу,
зокрема, щодо застосування положень Закону та прийнятих на його виконання
нормативно-правових актів.
Пунктом 3 роз’яснень НАЗК від 10 жовтня 2021 року № 9 «Щодо
розмежування компетенції НАЗК та інших суб’єктів у частині перевірки декларацій
осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,
поданих суддями та прокурорами», визначено, що отримання під час
дисциплінарного провадження стосовно прокурора висновку НАЗК з питань,
пов’язаних із перевіркою факту подання прокурорами декларацій та відомостей, що
містяться в них, є необов’язковим.
Відповідно до частини
п’ятої статті 19 Закону
№ 1697-VII прокурор зобов’язаний щорічно проходити таємну перевірку доброчесності.
Подання декларації
доброчесності врегульовано Порядком № 293.
Пунктами 1, 2 розділу ІІ
Порядку № 293 передбачено, що щорічна таємна перевірка доброчесності
прокурорів проводиться на підставі частини п’ятої статті 19
Закону № 1697-VII; проходження таємної перевірки
доброчесності полягає у щорічному поданні прокурором декларації доброчесності.
Пунктом 3 розділу ІІ Порядку
№ 293 встановлено, що кожен прокурор щороку з 01 січня до
31 березня (включно) зобов’язаний особисто шляхом заповнення на офіційному
вебсайті Офісу Генерального прокурора подати декларацію доброчесності за формою
і правилами, визначеними додатком
1
до Порядку.
Відповідно до абзацу 2 пункту 7 розділу ІІ Порядку № 293 неподання,
несвоєчасне подання прокурором декларації доброчесності без поважних причин
вважається невиконанням обов’язку, передбаченого частиною п’ятою статті 19
Закону № 1697-VII, та може бути підставою для ініціювання дисциплінарної
відповідальності.
Згідно з усталеною практикою Комісії, до діянь, що порочать звання
прокурора і можуть викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та
незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури, належать:
вчинення дій, що містять ознаки корупційних або пов’язаних з корупцією
правопорушень, інших кримінальних правопорушень; керування транспортними
засобами у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння або відмова від
проходження огляду з метою виявлення стану сп’яніння та ненадання документів,
які підтверджують, що прокурор не перебував у такому стані; неподання або
несвоєчасне подання прокурором без поважних причин декларації доброчесності
прокурора; подання в декларації доброчесності прокурора недостовірних (у тому
числі неповних) тверджень; умисне приховування достовірної інформації про
вчинення іншим прокурором дій, що порушують Присягу прокурора чи вимоги Кодексу
професійної етики та поведінки прокурорів; протиправні позаслужбові стосунки -
використання прокурором своїх службових повноважень або службового статусу та
пов’язаних із цим можливостей на користь своїх приватних інтересів або
приватних інтересів третіх осіб; порушення прокурором вимог, заборон та
обмежень, встановлених Законами України «Про запобігання корупції», «Про
прокуратуру», добровільне перебування прокурором в умовах воєнного часу на
території ворожої держави, перехід на сторону ворога або вчинення дій в
інтересах ворога або окупаційної влади.
Оцінивши діяння
прокурора Самойленка О.С.
на предмет відповідності наведеним вимогам, Комісія вважає, що в них
наявні порушення чинного законодавства з огляду на таке.
Дисциплінарне провадження стосовно Самойленка О.С. відкрито у зв’язку
з можливим вчиненням
ним дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його
об’єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності
органів прокуратури.
Закон № 1697-VII
не містить визначення дисциплінарного проступку прокурора. У той же час, аналіз
частини першої статті 43 цього Закону дає підстави для висновку, що
дисциплінарним проступком прокурора необхідно вважати протиправну, винну дію
або бездіяльність, прийняття рішення чи його неприйняття, що полягає у
невиконанні або неналежному виконанні прокурором своїх посадових обов’язків та
інших вимог, встановленими Законом № 1697-VII та іншими
нормативно-правовими актами, за яке до нього може бути застосоване
дисциплінарне стягнення.
Зазначені у
дисциплінарній скарзі діяння прокурора Самойленка О.С. слід розглядати через
призму їх відповідності чи невідповідності вимогам законів та
нормативно-правових актів.
Скаржник пов’язав
факт вчинення Самойленком О.С. діянь, що порочать звання прокурора і
можуть викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та незалежності,
у чесності та непідкупності органів прокуратури, з невиконанням ним вимог частини другої статті 45 № 1700-VII щодо строків подання декларації особи, що призвело до
направлення ним декларації після закінчення 30-ти денного строку її подання та,
у порушення вимог Порядку № 293, зазначення недостовірних тверджень у
декларації доброчесності прокурора.
Доводи Самойленка О.С. щодо
своєчасності подання ним декларації особи 04 січня 2024 року спростовано
таким.
Відповідно до вимог частини другої
статті 45 Закону № 1700-VII після звільнення з посади та органів прокуратури з
04 грудня 2023 року Самойленко О.С. зобов’язаний протягом 30
календарних днів з дня припинення відповідної діяльності подати декларацію
особи за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.
Статтею 253 Цивільного кодексу
України визначено, що перебіг
строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або
настання події, з якою пов’язано його початок.
Тобто у зазначеному випадку,
30-ти денний строк для подання декларації особи розпочався з дня, наступного за
днем звільнення Самойленка О.С. (04 грудня 2023 року), а саме,
з 05 грудня 2023 року, і закінчився через 30 календарних днів –
03 січня 2024 року включно.
Однак Самойленко О.С.
подав декларацію особи 04 січня 2024 року, що підтверджено
роздруківкою копії поданої ним декларації.
Отже, дії Самойленка О.С. свідчать про порушення ним
вимог статті 45 Закону № 1700-VII у частині
невиконання обов’язку щодо подання протягом 30 календарних днів з дня
припинення відповідної діяльності декларації особи за період, не охоплений
раніше поданими деклараціями.
Таким чином, матеріалами дисциплінарного провадження підтверджено факт несвоєчасного подання Самойленком О.С. декларації особи.
Обставин, які б об’єктивно перешкоджали Самойленку О.С. подати декларацію особи в межах належного строку, Комісією не встановлено.
Далі прокурор Самойленко О.С. у відповідь
на твердження № 3 поданої ним декларації доброчесності безпідставно
підтвердив, що ним
виконано всі вимоги щодо фінансового контролю, визначені Законом України «Про
запобігання корупції», у тому числі у встановлені законодавством строки подано
декларацію особи, чим порушив вимоги Порядку № 293.
Таким чином, прокурор Самойленко О.С. вніс недостовірні відомості у декларацію доброчесності, чим порушив вимоги
пунктів 3, 4 частини четвертої, частини, п’ятої статті 19 Закону № 1697-VII, пунктів 1-3 розділу ІІ Порядку № 293, тобто вчинив дисциплінарний
проступок, передбачений пунктом 5 частини першої статті 43 Закону
№ 1697-VII, а саме, вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть
викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та незалежності, у
чесності та непідкупності органів прокуратури, а відтак наявні підстави для притягнення
його до дисциплінарної відповідальності.
Вчинення прокурором Самойленком О.С. дисциплінарного проступку підтверджено:
- матеріалами дисциплінарної
скарги;
- поясненнями Самойленка О.С. від
24 квітня 2024 року;
- наказами керівника
Одеської обласної прокуратури від 01 грудня 2023 року № 1912к та
від 28 березня 2024 року № 498к;
- письмовим ознайомленням
Самойленко О.С. від 04 грудня 2023 року з пам’яткою про
виконання вимог статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»;
- копіями поданих Самойленком О.С.
декларацій особи від 04 січня
2024 року та доброчесності від 04 квітня2024 року;
- матеріалами службового
розслідування;
- довідкою Генеральної
інспекції Офісу Генерального прокурора про те, що прокурор Самойленко О.С. не
пройшов таємну перевірку доброчесності і його доброчесність не підтверджено;
- повідомленням Одеської обласної прокуратур від 10 січня
2024 року за № 07-45ВИХ-24 НАЗК про факт несвоєчасного подання Самойленком О.С. декларації особи, уповноваженої на виконання
функцій держави або місцевого самоврядування;
Із огляду на дати подання прокурором Самойленком О.С. декларацій встановлений
законодавством строк для прийняття Комісією рішення про притягнення його до
дисциплінарної відповідальності не минув.
При виборі виду
дисциплінарного стягнення стосовно прокурора Самойленка О.С. Комісія враховує характер вчиненого ним дисциплінарного
проступку, особу прокурора, ступінь його вини, обставини, що впливають на
обрання виду дисциплінарного стягнення, характеристику прокурора.
З огляду на
викладене Комісія вважає, що застосування до прокурора Самойленка О.С. дисциплінарного
стягнення у виді догани є пропорційним вчиненому ним дисциплінарному проступку.
Інших обставин, що
мають значення для прийняття рішення, не встановлено.
На підставі викладеного, керуючись
статтями 43, 47–50, 77, 78 Закону України «Про прокуратуру», пунктами
108, 110–113, 115 Положення про порядок роботи відповідного органу, що здійснює
дисциплінарне провадження, Комісія,
ВИРІШИЛА :
Притягнути начальника
відділу організації процесуального керівництва та нагляду за додержанням
законів при розслідуванні злочинів проти життя управління нагляду за
додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної
діяльності прокуратури Одеської області Самойленка Олександра Сергійовича до
дисциплінарної відповідальності та накласти на нього дисциплінарне
стягнення у виді догани.
Копію рішення направити Генеральному
прокурору для
застосування дисциплінарного стягнення, керівнику Одеської обласної прокуратури,
прокурору Самойленку О.С. та скаржнику.
Головуючий |
|
Андрій
ГНАТІВ |
|
|
|
|
|
|
Члени
Комісії |
|
Олександр
ЖИТНИЙ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Олена
ЗАХАРОВА |
|
|
|
|
|
|
|
|
В’ячеслав
ПОЛІЩУК |
|
|
|
|
|
|
|
|
Павло
ОТВІНОВСЬКИЙ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Олег
СТУКОНОГ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Майя
ТОМАК |
|
|
|
|
|
|
|
|
Михайло
ЦУРКАН |
|
|
|
|
|
|
|
|
Олександр
ЮЗЬКОВ |
|
|
|